Ak sa zaoberáte internetovým marketingom a dokonca ste jeho súčasťou, určite už viete, že najdôležitejší je v tomto obore obsah. Teda tvorba a publikovanie reklamných oznámení, zaujímavých PR článkov a vo všeobecnosti kvalitného obsahu, ktorý nielenže prinúti potenciálnych záujemcov rozmýšľať nad konverziou, ale takisto vás zviditeľní v internetových vyhľadávačoch. K tomuto všetkému môžete využiť copywriting Seolight, teda odborné písanie textov na váš web ako aj mimo neho.

  • Zviditeľníte sa, budete budovať váš brand a skvalitníte obsahovú časť vašej internetovej stránky.

klávesnica, ruky

Ide o efektívne spojenie vašich služieb s profesionálmi na propagáciu a písanie článkov. Ide o spoluprácu, v ktorej si môžete predložiť určitý scenár, s akým sa bude pracovať. Teda len veľmi stručne, ako a o čom by asi takéto texty mali byť. Takýto plán ale nemusíte poskytovať v prípade, ak nechcete, či ak by vás to zdržovalo. Pretože zvyčajne to funguje tak, že copywriteri si vašu firmu a jej ponuku môžu nájsť na internete a podľa toho mať potom jasnejšiu predstavu, aké texty by v tomto obore boli najlepšie.

  • Na koho budú primárne mierené, v akom štýle budú písané a s akými kľúčovými (hľadanými) slovami by bolo najefektívnejšie pracovať.

Textár si najskôr preštuduje vašu ponuku, jej konkrétny servis alebo tovar a z toho bude vychádzať. Okrem toho myslí na posilnenie vášho brandu a vaše funkčné zviditeľnenie v internetových vyhľadávačoch.

písanie, notebook, tablet

Tu sa dostávame k tomu, že pracovať sa môže s viacerými typmi článkov. Nie sú všetky rovnaké a nezameriavajú sa len na jeden princíp. Poznáme tie s označením seo, ktoré sa orientujú primárne na prácu s kľúčovými slovami a na zlepšenie postavenia vášho webu vo vyhľadávačoch, akým ej napríklad Google. Potom sú to tie s označením PR, čo vlastne oboznamujú konkrétny servis a produkty širšej verejnosti. V neposlednom rade textár môže tvoriť obsah, ktorý bude publikovaný priamo na váš web.